نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2040
-
الف
+

آوازخوان «مادرانه» تیتراژ سریال «در کنار پروانه ها» را می خواند

«احسان خواجه امیری» قرار است تیتراژ سریال «در کنار پروانه‌ها» را اجرا کند.

به گزارش آی فیلم 2، «احسان خواجه امیری» آوازخوان تیتراژ سریال تلویزیونی «در کنار پروانه‌ها» شد.

این سریال به کارگردانی «داریوش یاری» و با حضور بازیگرانی نظیر پروانه معصومی، مهران رجبی، بیتا سحرخیز و نگار عابدی و... تولید شده است.

احسان خواجه امیری در حالی برای این سریال، آهنگی را آماده کرده است که چندی پیش هم آهنگ «نفس» را برای تیتراژ برنامه تلویزیونی به همین نام خوانده بود.

احسان خواجه امیری در طول این سال‌ها آهنگ‌های مختلفی را برای تیتراژهای سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی اجرا کرده است. اما یکی از نقاط عطف کارنامه هنری او، اجرای تیتراژ سریال «غریبانه» بود.

این سریال که اوایل دهه هشتاد پخش شد در رده تولیدات مناسبتی و ویژه ماه محرم بود که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. تیتراژ آن سریال هم هنوز یکی از آثار محبوب خواجه امیری است. حالا باید دید تجربه جدید این خواننده باسابقه در ماه محرم چه بازخوردهایی برایش خواهد داشت.

«احسان خواجه امیری» زاده ۷ عقرب(آبان) ۱۳۶۳ هجری خورشیدی در تهران، آوازخوان، آهنگساز و تنظیم‌کننده موسیقی پاپ، اهل ایران است.

وی در سن ۱۷ ساگی آلبوم «من و بابا» را روانه بازار کرد که کار مشترک او و پدرش بود. سال ۸۴ آلبوم «برای اولین بار» را روانه بازار کرد که مورد استقبال قرار گرفت.

احسان خواجه امیری در سال ۸۶ برای آوازخوانی سریال «میوه ممنوعه» انتخاب شد. پس از نشر سریال در سال ۱۳۸۶ آلبوم سومش تحت نام «سلام آخر» را روانه بازار کرد و معتقد است که احسان خواجه‌امیری را باید با این آلبوم شناخت، به گفته او برای ذره ذره این آلبوم هزینه معنوی کرده ‌است.

خواجه امیری تیتراژ سریال های بسیاری را آوازخوانی کرده که از جمله آنها می توان به «لبه تاریکی» (۱۳۸۴)، «از نفس افتاده» (۱۳۸۵)، «زیرزمین» (۱۳۸۵)، «پول کثیف» (۱۳۸۶)، «مثل هیچ‌کس» ( ۱۳۸۷)، «نابرده رنج» (۱۳۹۰)، «مادرانه» (۱۳۹۲)، «ماتادور» (۱۳۹۲)، «آوای باران» (۱۳۹۲)، «هشت و نیم دقیقه» (۱۳۹۵) و «بچه مهندس3» (۱۳۹۹) اشاره کرد.

در پیوند با این خبر بخوانید:

با هم بشنویم؛ تیتراژ سریال «مادرانه» با صدای «احسان خواجه امیری»

آهنگ میانی سریال «مادرانه» با صدای «احسان خواجه امیری»+ویدیو

تیتراژ سریال «زیر زمین» با صدای «احسان خواجه امیری»

با هم بشنویم؛ آهنگ «باید برگشت» با صدای «احسان خواجه امیری»

تیتراژ سریال «برای آخرین بار» با صدای «احسان خواجه امیری»

رونمایی از تیتراژ «بچه مهندس۳» با صدای «احسان خواجه‌امیری»

سکانس هایی از سریال «مختارنامه» با آوازخوانی «احسان خواجه امیری»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر